דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
אוטובוס הקומותיים חוזר לרחובות לונדון: עכשיו עם מנוע היברידי
מערכת תשתיות 30 בדצמבר 2011 13:04 אין תגובות

אחד מסימני ההיכר של בירת אנגליה הם האוטובוס קומותיים – הרוטמאסטר, האדומים ששעטו ברחובותיה עד 2005, עת הורדו מהכבישים עקב עלויות תחזוקה גבוהות. למי שהתגעגע – עכשיו הם חוזרים

Print Friendly, PDF & Email
אוטובוס הקומותיים חוזר לרחובות לונדון: עכשיו עם מנוע היברידי

אוטובוס הקומותיים חוזר לרחובות לונדון: עכשיו עם מנוע היברידי

אחד מסימני ההיכר של בירת אנגליה הם האוטובוס קומותיים – הרוטמאסטר, האדומים ששעטו ברחובותיה עד 2005, עת הורדו מהכבישים עקב עלויות תחזוקה גבוהות. למי שהתגעגע – עכשיו הם חוזרים. ברוח התקופה הם מצויידים במנוע דיזל היברידי כחלק מהמדיניות של ראש עיריית לונדון להיפתר מהאוטובוסים הארוכים עם האקורדיון ולהחזיר את הרוטמאסטר האהוב. המהלך אינו רק שיווקי ותיירותי, אלא נועד לצמצם את תפיסת השטח העירוני ולהקל על נתיבי התחבורה – הרוטמאסטר קצר משמעותית מאוטובוס האקורדיון. הרוטמאסטר החדש הראשון ייכנס לשירות בפברואר 2012, שמונה עד מאי ותריסר עד תום 2012.

מבחינת אקולוגית הרוטמאסטר פולט 640 גרם פחמן דו חמצני לקילומטר – פחות מחצי מהפליטה של אוטובוס האקורדיון הנוכחי עם מנוע הדיזל, ו-3.96 גרם לקילומטר תחמוצות חנקן לעומת 9.38 גרם לקילומטר הנפלט מהאוטובוסים הנוכחיים וצורך קרוב לליטר לכל עשרה קילומטר. סטודיו העיצוב שתכנון את הרוטמאסטר טוענים שהוא 15% יותר יעיל מאוטובוסים היברידיים אחרים ו40% יותר יעיל מאוטובוס קומותיים המבוסס על מנוע דיזל בלבד.

הרוטמאסטר החדש כולל כמה פיצ'רים עיצוביים להקל ולהנעים את חווית הנסיעה בו. שילוב זכוכיות גדולות על מנת להאיר את פנים האוטובוס וריפוד המזכיר את הריפוד המקורי משנות השלושים של המאה הקודמת, מסכי לד המאפשרים מידע לנוסע. לרוטמאסטר החדש שלוש דלתות ושני גרמני מדרגות, ומאחור – אחד הפיצ'רים שהיו אהובים על הלונדונים – משטח מאחור שניתן לסגור בשעות הרוגע, ולפתוח בשעות העומס וממנו ניתן לעלות ולרדת בלי לחכות שהנהג יפתח את הדלתות.
בינתיים ניתן להינות מהתמונות שסיפקה רשות התחבורה של לונדון Transport for London

וכך הוא ייראה מאחור

Print Friendly, PDF & Email
אוטובוס היברידי לונדון קומותיים רוטמאסטר

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-017_A3
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
shaar-013-A3
PrevNext
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד