דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
גודלה של הבטריה תשפיע במיוחד על ענף הרכב החשמלי
קארין הבר 11 בפברואר 2013 17:23 תגובה אחת

שי אגסי: "צפיפות האנרגיה של הבטרייה עולה ב-15% כל 18 חודשים, המחיר לקילוואט יורד ב-15% כל 18 חודש. מי שלא אוהב את השוליים בתחום הזה פשוט צריך לחכות שנה"

Print Friendly, PDF & Email
גודלה של הבטריה תשפיע במיוחד על ענף הרכב החשמלי

גודלה של הבטריה תשפיע במיוחד על ענף הרכב החשמלי

"טסלה אף פעם לא הייתה יכולה לייצר את מודל S – מכונית חשמלית דור שני שזכתה בתואר מכונית השנה של 2012 ב"מוטור טרנד" עם טכנולוגיית הבטרייה המוכרת לנו מלפני כמה עשורים" כך אמר המנהל הטכנולוגי הראשי של החברה בפסגת משקיעי קלינטק בשבוע שעבר. סטרובל הסביר כי "סוג הרכב שאנו יכולים לייצר שונה מהותית בכל פעם שהטכנולוגיה [של הבטרייה] מתקדמת מעט".

"בזמן שהחדשנות בתחום הבטרייה לרכבים חשמליים מצטיירת כהדרגתית, הקפיצות הקטנות מצטברות לכדי זינוק של ממש. חדשנות זו משפרת את ביצועי הרכב החשמלי בסביבות 5-8 אחוזים בשנה, דבר שבסופו של דבר הוא "מהפכני", אומר סטרובל. "בשל הגודל והמשקל הפיזי הכבד של הבטריות שנצרכות במכוניות החשמליות השפעת הבטרייה על המצאת העיצוב יכולה להיות משמעותית ביותר". 

טסלה מקווה שהעיצוב החדש וההנדסה של מודל S יעזור לה לנוע לקראת רווחיות והצלחה כיצרנית רכב לא רק בשוק המכוניות החשמליות אלא במיינסטרים של שוק הרכב כולו. המכונית מסוג מודל S היא אחת מהמכוניות החשמליות הראשונות בעולם שעוצבה מהיסוד כחשמלית. במודל זה הבטרייה ממוקמת בתחתית הרכב כך שהיא לא תופסת מקום ישיבה ואכסון, כך שלרכב מרכז כובד נמוך והוא יותר אוירודינמי.

בניגוד לדגם הנוכחי רוב יצרני הרכב שבנו מכוניות חשמליות עשו זאת בהתבסס על מבנה קיים של מכונית מסורתית המונעת מגז ושיבצו בתוכה בטרייה. דגמי טסלה Roadster (מכוניתה הראשונה) ו-Nissan LEAF מבוססות על מבנה של מכונית מונעת גז.

שי אגסי, המייסד והמנכ"ל לשעבר של בטר פליס, דיבר אף הוא על החשיבות של שיעור החידושים בתחום הבטרייה בפסגת משקיעי הקלינטק. לדברי אגסי צפיפות האנרגיה של הבטרייה עולה ב-15% כל 18 חודשים, המחיר לקילוואט יורד ב-15% כל 18 חודש, מעגל החיים של הבטרייה (כמה פעמים  ניתן להטעינה מחדש) עולה ב-15% כל 18 חודשים והעלות עבור מעגל חיים פר מייל יורדת ב-50% כל 18 חודשים. "אם אתה לא אוהב את השוליים בעסק הזה פשוט תחכה 12 חודשים", אמר אגסי.

Print Friendly, PDF & Email
אגירת אנרגיה בטר פלייס בטריות לרכב חשמלי טסלה מכונית חשמלית שי אגסי

קארין הבר |להציג את כל הפוסטים של קארין הבר


« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובה אחת

  1. דויד הגב 12 בפברואר 2013 בשעה 7:23

    אתה מדברת עברית?

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-017_A3
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
shaar-013-A3
PrevNext
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד