דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
תכירו את i-road: רכב אישי תלת גלגלי וחשמלי של טויטה
מערכת תשתיות 5 בנובמבר 2013 14:58 אין תגובות

האופנוע בעל שלושת הגלגלים מצויד בהגה רגיל, שני מנועים חשמליים הממוקמים בגלגליו הקדמיים והוא מסוגל להגיע למהירות של 60 קמ"ש

Print Friendly, PDF & Email
תכירו את i-road: רכב אישי תלת גלגלי וחשמלי של טויטה

תכירו את i-road: רכב אישי תלת גלגלי וחשמלי של טויטה

טויוטה הציגה השבוע את הממתק הרשמי שלה בתערוכת הרכב בטוקיו: המדובר ב-i-road, מעין אופנוע/ רכב חשמלי ותלת גלגלי שהצליח לייצר סטנדרט חדש בעולם הרכבים האישיים. שנים מגלגליו של ה-i-road ממוקמים מקדימה בעוד שהגלגל השלישי והבודד ממוקם מאחור, זאת בשונה ממרבית הדגמים של הרכבים האישיים שנוצרו עד כה. תצורה זו מייצרת גמישות רבה יותר בנהיגת הרכב ועל פי עיתונאים שביצעו בה נסיעת מבחן היא מקלה גם על מצבי תימרון וכניסה לחניה.

מערכת הרכב החשמלית כוללת הגה רגיל, מערכת מיזוג אוויר, מערכת שמע מפתיעה באיכותה עם יכולת חיבור לבלוטות' ועוד. כמו כן, בניגוד לאופנועים, ב-i-road אין צורך בקסדה. ההנעה של הרכב מבוססת על  שני מנועים חשמליים המותקנים בתוך הגלגלים הקדמיים, בהספק מרבי של 2 קילו-וואט (כ-2.5 כוחות סוס) כל אחד.

טווח הנסיעה של הרכב מגיע ל-50 קילומטר שלאחריהם ניתן לטעון את הרכב לשלוש שעות בשקע ביתי ולצאת חזרה אל הדרך. המהירות המירבית אליה מגיע ה-i road עומדת על כ-60 קמ"ש ומימדיו אינם עולים על זה של קטנוע רגיל. משקלו מגיע לכ-300 ק"ג.

אנשי התקשורת שסיקרו את השקת הדגם  יצאו מגדרם מרוב התלהבות. רבים מהם טענו כי חוויית הנהיגה ב-i-road לא דומה לרכבים שהושקו זה מכבר בתחום זה  וכי מערכת הייצוב האוטומטית של הרכב עושה עבודה יוצאת מגדר הרגיל.

"לוקח רגע להתרגל לדרך שבה הרכב פועל אבל למי שיש נסיון ברכיבה על קטנוע, מתרגל בקלות רבה" אמר מעצב הרכב לכתב ה'טלגרף' "אף רכב דו גלגלי לא יכול לעצור ולבצע פנייה תוך כדי, אבל הרכב הזה יכול". עם זאת, המעצב הוסיף כי אם הרכב אכן ייצא להפקה מסחרית הרי שיהיה על החברה לבצע בו מספר שינויים ובהם חיזוק החיפוי החיצוני, חיפוי מלא לכל מזג אוויר ועוד. נתונים אלו עשויים להכביד על משקל הרכב אך ככל הנראה, בטויטה מאמינים כי יוכלו להתמודד גם עם האתגרים הללו.

צפו בביצועים של ה-i-road

Print Friendly, PDF & Email
i road איכות הסביבה טויטה טוקיו רכב חשמלי תחבורה ירוקה

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-017_A3
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
shaar-013-A3
PrevNext
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד