דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
תשתיות מחקרי שוק וקהל מטרה
מערכת תשתיות 16 בפברואר 2016 13:56 אין תגובות
תשתיות מחקרי שוק וקהל מטרה

תשתיות מחקר-קהל יעד

כיום בעולם ריבוי המדיות והפייסבוק, אתרים, רשתות עסקיות, אתרי אינטרנט למכביר, אתרי חדשות, עולם הפרסום שינה את פניו מהצורה המסורתית שהכרנו. פעם היינו מפרסמים מודעה, כתבה, והיינו מקבלים פניום היום העולם הנו עולם מתוחכם שהכלי המרכזי שלו תלוי במערכות חכמות ומיקוד הפרסום והשיווק בצורה יעילה הרבה יותר מהעבר. גוגל ופייסבוק יצר מערכות הממקדות את החיפושים ומביאים לכם לידים איכותיים למוצר או השירות שאתם מציעים.

בתהליך המיתוג והשיווק אנו מייחסים למחקר את מלוא כובד המשקל של ההשקעה העתידית  על מנת להשביח את קהל הלקוחות ולשמר את הקיימים. במסגרת הפעילות שלנו בעשור האחרון יש ברשותינו מאגרי מידע ענקיים שמשרתים אותנו נאמנה בתהליך המחקר בתעשייה הישראלית.

איך עובד התהליך?

אנחנו שולחים שאלון קצר למנהל השיווק או המכירות. בטופס ישנם שאלות מיקוד מהותיות על מטורת הפעילות ובעיקר מי קהל היעד שרוצים לפנות אליו. בכל ארגון יש מכלול של בעלי תפקידים, למשל אם אתם מוכרים כבלים להולכת חשמל חדשניים למי תפנו בתוך הארגון? למנהל הרכש? למהנדס הראשי? לתפעול? ללוגיסטיקה? בתהליך המחקר אנחנו מאפיינים את הקהל ואת המיקוד של המהלך. ובתהליך מייצרים מוצרי מדיה ממוקדים למהלך הנקודתי המשרתים את רעיון עיקרון היידיות בין צורך למוצר.

שיטת הפינצטה

כיום במדיה החדשה יש לנו מכלול אפשרויות לייעל את התקציב הפרסומי. אחרי שלב א' אנחנו מפעילים את מחלקת המחקר שלנו שפונה ישירות לאותם גורמים ומעניינים אותו במוצר, כנס, ארגון. אנו יוזמים מפגשים, או קמפיין מדיה ממוקד על פי מסקנות המחקר וממקדים את המהלכים על מנת להתאים את הצורך למוצר כמו כפפה ליד. בכך אנחנו מייעלים את העלות ומביאים תוצאות בזמן אמת לארגון.

היישום של השיטה בפועל ממש

לאחר התהליך הנ"ל צוות תשתיות מדיה  יפיק מוצרי מדיה ממוקדים בעלי ערך מוסף אמיתי על מנת להביא את הבשורה לקהל היעד הממוקד לאחר בירור הצרכים ולהגיע לעיניים והאזניים הנכונות. לאחר ייצור המוצרים אנו נצא לשיווק בכוחות משותפים עם מערכות המידע שקיימות בתוך הארגון עצמו. עם שילוב של דטא בייס שנגייס למהלך ונשתמש בכל זרועות המדיה שקיימות על מנת לייצר הון דיגיטלי  ברשת, דרך פלטפורמות קיימות של גוגל ופייסבוק ושאר ירקות.אבל ההשקעה תהיה רק להביא את הטראפיק לערוץ התוכן שלכם והוא נכס בלעדי שרק ברשותכם.

צרו קשר, ויאללה לעבודה!

צרו קשר עם נציג תשתיות office@www.tashtiot.co.il ומשם נמשיך ונמקד אתכם במחקר איכותי ובעל תוצאות יעילות והצלחות שיווק ומכירות.

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
בירור צרכי שיווק טיוב נתונים מחקר דטא בייס מחקר מילות מפתח מחקר שיווק מחקרי שוק קמפיין ממוקד תשתיות מחקר

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-017_A3
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
shaar-013-A3
PrevNext
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד