נמשכת המגמה הירוקה גם בתחום התחבורה ושוק הרכב החשמלי בישראל מתעורר. כיום משווק בישראל מספר לא גדול של רכבים חשמליים שרובם מצוידים גם במנוע המונע על ידי דלק. החל במיצובישי אאוטלנדר PHEV העממי וכלה בדגמי אאודי e–tron היוקרתיים. אולם במהלך השנים הקרובות צפויה חדירה משמעותית יותר של רכבים חשמליים ורכבי פלאג־אין הייבריד לשוק הישראלי עקב הגדלה של ההיצע העולמי. יונדאי, ניסאן ויצרניות נוספות צפויות להשיק בישראל במהלך השנתיים הקרובות כמה דגמים חשמליים.
לאחרונה שתי חברות תשתית ישראליות נכנסות לתחום הרכב החשמלי IPI ואורד. החברות החלו בפיתוח של תשתיות לטעינת רכב חשמלי. IPI החלה בשיווק של עמדות הטענה המיוצרות על ידי CIRCONTROL הספרדית. עמדות ראשונות הותקנו במתקני המסירה של קבוצת קרסו.
נמשכת המגמה הירוקה גם בתחום התחבורה ושוק הרכב החשמלי בישראל מתעורר. כיום משווק בישראל מספר לא גדול של רכבים חשמליים שרובם מצוידים גם במנוע המונע על ידי דלק. החל במיצובישי אאוטלנדר PHEV העממי וכלה בדגמי אאודי e–tron היוקרתיים. אולם במהלך השנים הקרובות צפויה חדירה משמעותית יותר של רכבים חשמליים ורכבי פלאג־אין הייבריד לשוק הישראלי עקב הגדלה של ההיצע העולמי. יונדאי, ניסאן ויצרניות נוספות צפויות להשיק בישראל במהלך השנתיים הקרובות כמה דגמים חשמליים.
לאחרונה שתי חברות תשתית ישראליות נכנסות לתחום הרכב החשמלי IPI ואורד. החברות החלו בפיתוח של תשתיות לטעינת רכב חשמלי. IPI החלה בשיווק של עמדות הטענה המיוצרות על ידי CIRCONTROL הספרדית. עמדות ראשונות הותקנו במתקני המסירה של קבוצת קרסו.
חברת אורד מקיימת זה כמה שבועות מגעים עם כמה יבואני רכב להתקנה של עמדות טעינה באמצעות חברה בשם EVI. מספר יבואני רכב אישרו כי אורד פנתה אליהם בנושא.
IPI המחזיקה במרכז לוגיסטי בסמוך לכוכב יאיר נוסדה בשנת 1988 ומהווה חלק מתאגיד IPI השוכן בבלגיה.
החברה עוסקת, בין היתר, במערכות חניה, בקרת רמזורים ושילוט אלקטרוני. החברה מונה כ־200 עובדים ומוכרת כספק של משרד הביטחון.
גם אורד נחשבת לחברה ותיקה בתחום תשתיות התחבורה. החברה נוסדה לפני כ־45 שנה ועוסקת, בין היתר, במערכות אוטומציה, בקרת רמזורים, מערכות בטיחות וגילוי אש, תשתיות ומערכות אנרגיה סולארית. על פי מצגת החברה האחרונה שפורסמה למשקיעים, 24% מלקוחותיה של אורד הם לקוחות ממשלתיים, 14% הם קבלנים, 13% משתייכים לתעשיות הצבאיות ו־4% הם מרכזי סחר וקניות.
יש לציין כי קיים יתרון רב לחברות התשתית הנ"ל והן נחשבות למועמדות אידיאליות לכניסה לשוק טעינת הרכב החשמלי עקב קשריהן במועצות מקומיות, בעיריות ובגופים ממשלתיים.